11 Şubat 2013 Pazartesi

Whaaam!!!


Ve tekrar tekrar kocaman selamlar:)Bugün özelliğini yeni keşfettiğim tişörtümü tanıtayım dedim şayet manevi bir anlamı yoksa benim için tişört tişörttür:)Ama tişört farklı oldu biraz,gerek tasarımı gerek renkleri gerekse karanlıkta neon renklerinin ışıldama özelliğiyle çok hoşuma gidiyor:)))İlk başta tamamen tasarımı ve renkleri güzel olduğu için almıştım taaaa ki bir akşam karanlıkta,ardından mavi ışıkta acayip bir şekilde ışıldadığını görene kadar:)))Bu tişörtümü severek giyiyorum haziran ayında C&A mağazasından acayip uygun bir fiyata edinmiştim :) Diğer renklerini almadığıma da deliler gibi pişmanım!
Ve işte o malum tişört taaa taa taaa taaam:)

 Bu da karanlık ortamda ki hali işte:)
Not:Üstünde yazan Whamm! yazısını da ayrı bir seviyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder