8 Şubat 2013 Cuma

Kafanıza Tokadan Başka Bir Şey Takmayın:)

Ve bugünün ilk postunu atıyorum saat epey ilerlemiş kendimi tarih testlerine adadım bugün:)1 yandan da babaanneme tablet öğretmeye...Hiç öyle kolay bir iş değil ben ki bilgisayardan anlayan biri olarak tableti kullanmayı öğretiyorum voooov şaşılacak iş:))Zaten işin içine dokunmatikler girince işim iş..
Neyse ya hu ne diyecektim ben?Hıh toka diyorum,saçınıza tokadan başka 1şey takmayın! Alın bakın bu tokaları takın,kendiniz ışıl ışıl hissedin:)
Bu tokaların maalesef Türkiye'ye satışı yok,Almanya'dan bir arkadaşımız bizim için Türkiye seyahatinde getirmişti,eğer bu postu Almanya'dan okuyupta mağaza ismi merak edenlere bu tokaların cırt cırtlı paketini hala saklıyorum isteyen olursa bakabilirim:)Fiyatı konusunda tamamen muammayım malum hediye olduğundan:)Bana ulaşmak isteyenler twitter ya da facebook adreslerimden ulaşabilirler; https://twitter.com/MfBegum ya da http://www.facebook.com/begum.kahramaan

Bakın bu da bu şahane tokaların saçta durmuş hali,ne kadar şahane değil mi?Tabii tokanın olduğu saçın güzelliğinden de kaynaklanıyor bu:)

2 yorum: