18 Şubat 2013 Pazartesi

İşsizlik diyelim biz buna cuk otursun:)



Felsefe testi ile canıma kast ediyordum ki bugün sonra elimde ki tahta kalemleriyle oyalanayım dedim,baktım benim iflah olmaz mini minnacık tırnaklarım parıl parıl parıldıyor (çünkü azıcık uzasınlar tırnaklarımla oynamaktan kurtulayım diye unisex cila sürdüm) değişiklik olsun tırnaklarıma gülücükler çizeyim dedim vasat bir şey çıktı ortaya ama bence kullanılabilir:)Laf arasında bu cilayı da tanıtmak isterim bence şahane,çok iğrenç bir tat bırakıyor eğer kaza ile bile olsa parmaklarınıza dokunursanız:)Daha önce onca eczane derdime çare olamadı ama bu ürün kullanılabilir tırnaklarım gözle görünür derece uzamıştı ki baktım etrafımdakileri hunharca tırnaklayıp kedilik yapıyorum sonucu tırnakları yine kesmekte buldum ya neyse..
Tahta kalemleri de mor ve pembe ancak görsellerde farkedilmiyor çünkü bir yanım siyah bir yanım beyaz:)))
Ancak onlar da işte aynen böyle;




Neyse tabii bugün kendimle pek uğraşmış olacağım ki en son kendimi bu halde buldum;
Essence eyeliner kullanıyorum,makyaj konusunda bilgili değilimdir ama eskaza bugün mavi eyeliner elde ettim:)Siyah eyeliner üstüne Avon'dan edindiğim mor göz kalemini sürünce böyle oldu,bilmiyorum belki kullanılabilir:)En azından alternatif:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder