7 Şubat 2013 Perşembe

Mavilililililer:)

Selamlar tekrardan:)Şu ömrü hayatım boyunca sadece 4 gömleğim oldu,sizlerle en sevdiğimi tanıştırmak istiyorum:)Diğer gömleklerimi ileri ki postlarda tanıtacağım ancak şunu söylemeliyim ki hem cinslerime de karşı cinse de pek çok yakıştırmama rağmen kendime yakıştıramıyorum 1türlü :) Psikolojik de olabilir gerçi,okul hayatım boyunca daimi gömlek giydiğim için artık bana gömlek üniforma demek anlamına geliyor:)
Bu gömleğimi de yine Collezione mağazasından edindim bu üründe yeni sezon olduğu için kolaylıkla bulabilirsiniz,fiyatıda 45-50 tl civarı olsa gerek:)Ah bu arada zımba detayını unutmamalı,bana çok hoş gelmiyordu böyle şeyler ama bu gömlek tabularımı yıktı:)Ama bana da hak verin a dostlar sanki zımba giymiş gibi gömlek giyiyor millet:)İşte benim nacizane zımbalı mavililili gömleğim!




Son olarak üzerimde görün istedim:)Öptüm kapattım:)

2 yorum: