11 Şubat 2013 Pazartesi

Ankara'da Kış Bunlarla Geçiyor:)

Her ne kadar Ankara'ya kar o bembeyaz yüzünü (henüz) tam olarak göstermese de Ankara'da kış kabul edersiniz ki sert geçiyor:))Buralarda ayaz var anlayacağınız:)))))
Benim gibi eli,burnun ucu ve ayakları hiç ısınmayan bir insansanız bu soğukta kurtuluşunuz pek fazla yok:)
Ancak ayaklarım bu şahane ev botlarıyla tanıştığı günden beri daha bir sıcak:)))Şiddetle tavsiye ediyorum fiyatları 15 ile 50 tl arası değişen bu ev botları yumuş yumuş:) Geçenlerde yine Collezione mağazasından bir tane edindim bence sizde kaçırmadan alın:)
 Eğer yanlış hatırlamıyorsam 25-30 lira gibi bir fiyata aldım ama nasıl memnunum anlatamam:)
Daha önce sırf alayım bulunsun deyip dışarıda giymek için tam da böyle 1 şey almıştım ki hiç giymedim..Morun güzelliğine kapılıp aldım dolabımda süs niyetine saklıyorum:)
Daha sonra üstüne dayanamayıp morun güzelliğine bir de evde de bu renkten giyebileyim diye ev için olanını da aldım ancak onun görselini paylaşamıyorum çünkü çalıştığım anaokulunda bıraktım gidince orada giyiyorum:)





Ve unutmadan beğendim ''ayyy bunları neden görmedim ben,keşke hepsini bir anda giyebilsem ayaklarımaaa aaaa yerim of'' diye tepki verdiğim ürünleri paylaşıyorum:)


1 yorum:

  1. Gelenegi bozmayip buraya da bir yorum atayim:) ayagindaki botlari gorunce ben bile burda isindim artik seni dusunemiyorum Begim ablaaa:))

    YanıtlaSil