7 Şubat 2013 Perşembe

3'ü 1arada:)

Günü sonlandırmadan bir şeyler daha paylaşayım dedim bilmiyorum iyi mi ettim:)Bu 3lünün manevi değeri yok ,yani sadece hırka olarak kullanıyorum,bakıp bakıp ağlamıyorum:))))
İlk önce şunu söylemeliyim ki alışveriş delisi falan değilimdir:)Aksine alışveriş merkezlerine gitmekten hiç hoşlanmam,gidinceye kadar bin dereden su getiririm:) Ha gidince de elbette kıyafet okyanusundan nasiplenirim:)))Diyeceğim o ki en sevdiğim şey annemi arayıp ''anne yaaa şurda şunu gördüm bana 1ara alır mısın?'' ya da ''anne şu tarz şöyle 1şeyler istiyorum istediğim gibi 1şey bulursan al nolur'' demekten öteye değil:))Çoğu kıyafetimi annem beğenip alır bende beğendiysem tamamdır!:)Elbette kendi kendime aldığım arkadaşlarımla alışveriş turumuz sonucu edindiğim şeyler var bakınız ilk postta ki hırkam:)
Neyse velhasıl kelam size bu 3lüyü tanıtmayı istiyorum;
İşte bu çizgili hırkalarımın ilki:) Alalı uzun zaman oluyor fiyatını hatırlamıyorum ancak Collezione mağazasından edinmiştim,1ara moda  idi bu armalı hırkalar daha sonra herkesin üstünde bu tarz şeyler görünce soğudum ister istemez..Ancak lacivert pantolonlarımın kurtarıcısı oluyor hala:)

İşte bu çizgili hırkalarımın ikincisi:)Hırkalarımı bu postta numaralandırıyorum çünkü yaklaşık 15 tane tane aynı tarz çizgili hırkam var:))Neyse bu hırkamı arkadaşlarımla beraberken almıştım,çünkü düğmelerini kapatınca oluşan fiyonk şeysine tav olmuştum ancak inanın sadece 1kez giydim!Neden?diye sorarsanız nedeni yok..Ayrıca XSIDE mağazasından 50 liraya edinmiştim anlayacağınız çok pis kazık yedim daha sonra gittiğimde 15 liraya kadar düşmüştü...
Bu hırkayı da dün yine bir Collezione mağazasından edindim:)Şahane sevdim hani böyle cicili bicili değil ama beni çok cezbetti gri ve siyahın uyumu:)Edinmek isterseniz muhakkak bulabilirsiniz yeni sezon ürünü çünkü:)Fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam yine 50 liranın altında 1şey ama inanın tam hatırlayamadım şimdi:)
İnternet üzerinden edinmek isteyip beden sorunu yaşıyorsanız bu hırkalarımın hepsi xs beden,siz de bu yolla kendi bedeninizi bulabilirsiniz belki:)Öptüm kapattım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder