7 Şubat 2013 Perşembe

Bilen Bilir:)

Veee bu seferde sizleri büyük ihtimalle bildiğiniz bir ürün ile tanıştırıyorum:)
İlk kez bir yurt dışı fotoğrafında O'nun üzerinde görmüştüm ve tabir-i caizse aşık oldum bu ceket-hırka-eşofman üstü tarzında ki nike ürüne:)Kaç mağaza aradım taradım yok..Zaten belli sezonda çıkan sonra raflardan kalkan seri ürünü olduğundan bulmam zordu en sonunda vazgeçmiştim,aylar geçti 1 gün mont bakmaya gitmiştim alışveriş merkezine YKM mağazasına girdim gözüm montlarda gezinirken birden Nike bölümünde işte bu ceket ile karşılaştım!Bedenine,fiyatına,orasına burasına bakmadan sarıldım mağazanın ortasında anneme ''Annneeeee kooooooooş anneeeee koooş'' diye cırladım tabii tahmin edersiniz ki tüm tuhaf gözler üzerimde...Ve yine tahmin edersiniz ki hiç 1bakış umrumda değil heyyt be O'nun ceketinden bulmuşum dünya dursa kimin umrunda:))Daha sonra hayal meyal hatırladığım kasadaydık ben ise ilk kez bayramlığı olan çocuklar gibi davranıp çoktaaan ceketi üstüme geçirmiştim hatta üstüme zincirlemiştim diyebiliriz ki kasada ki bayan bile barkotu ceket üzerimdeyken çıkarmak zorunda kaldı:)) İşte o günden sonra dolabımın en nadide bölümünde yerini aldı:)Bilmiyorum şu an baksak bulabilen olur mu şayet alalı çok zaman geçti...  Anımı da sizlerle paylaşmak istedim görüşmek üzere:)
Bu da üzerimde ki hali:)
O'na yakıştığı gibi olamaz ama değil mi ?:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder