7 Şubat 2013 Perşembe

İstiridye'nin İçinde Yaşamaya Razıydım İncin Olmalıydım~

Es vermeden bu hızla devam edeyim dedim ve sizlerle yine benim için manevi değeri çok yüksek olan 1 şey paylaşmak istedim:) 

Ankara imza günü öncesi takı tokacıları dolaşırken bu taç ile yüz yüze geldik,daha önce gerek O'na gerekse kendime hiç taç almamıştım,ama acayip bir şekilde cezbetmiş olacak ki kendimi kasada para öderken buldum:)
Fiyatını buradan açıklamayayım sonuçta hem O'na hemde benim için yeri bambaşka olan Derin'ime bu taçtan hediye ettim ayıp olmasın,ama şöyle düşünebilirsiniz 1taç en fazla ne kadar olabilir ki değil mi ama:)Edinmek isteyenler Ankara'da bir çok mağazadan edinebilirler mutlaka karşınıza çıkacaktır ki bizim Ayşe de O'na bu taçtan almış O'da İzmir de pamuk saçlarına bu tacı kondurmuş..Hangimizin ki muamma ama ona fevkalade yakıştığı su götürmez 1gerçek!


3 yorum:

  1. Burada beğenme butonu neden yok ya hu:( otur ağla dercesine paylasımlar:)

    YanıtlaSil
  2. Buton olmasa bile gönüllerinize hitap edebildiğimi okumak yetiyor inan:)Ağlayın diye yazmadım desem yalan olacak çünkü ben bile yazarken şimbil şimbil gözlerle eşlik ediyorum sizlere...Ama ağlamayalım ya nice güzel günlere!

    YanıtlaSil
  3. Oyoyy:)Nice güzel günlere insaAllah!

    YanıtlaSil