8 Şubat 2013 Cuma

Tebeşirleri 1gün Seveceğim Aklımın Ucundan Geçmezdi:)

Ben ilkokuldayken tebeşirli tahtalar vardı,tebeşirlerden hiç hoşlanmazdım,zaten tahtaya kalmaktan da hiç hoşlanmazdım ya:)1de bilenler bilir fena alerjik cilde sahibim...Utanınca kızarır ya herkes işte bende gerekli gereksiz her şeyde kızarıyorum:)Tebeşirde bunlardan 1tanesi..Yanaklarım pancar gibi oluyor kaşınıyorum vücudumdan ateş çıkıyor:)Ve bazen tebeşirler tahtayı karalamaktan öte şahane işlere yarıyor:)))Konu saç olunca akan sular duruyor:)))
Ne kadar güzeller değil mi boyatmaya gerek kalmadan bir heveslik saçımıza uyguluyoruz sonra yıkanınca hoooop diye geçiveriyor:)Ben Ankara'da birkaç satış noktasına sordum ama maalesef sonuç hüsran..



2 yorum:

  1. aa bu cok hos bi fikirmiş :)..ama sağa sola bulaşır demi?

    YanıtlaSil
  2. yani görsellerden anladığım kadarıyla kızın ellerine bulaşmış ama kıyafetinde boya izi göremedim ben yine de dikkatli olmak gerek:)

    YanıtlaSil