7 Şubat 2013 Perşembe

Gözümden Çok Gönlüme Hitap Eden Hırkamı Sizlerle Tanıştırıyorum!

1 gün içerisinde ikinci kez yazı yayınlıyorum tekrardan selamlar benden size:)
Utana sıkıla twitter da yavru blogumu sizlerle paylaştım gelen tepkiler yüzümü güldürdü var olun:)İnsanın kan bağı olmasa dahi ailem diyebileceği kişilerin olması şahane 1şey biliyorsunuz değil mi?İşte bizi aile yapan,ayazı yaza çeviren,canımıza can ruhumuza hayat olan yegane iki özel insandan bahsedeceğim,diyeceksiniz ki höst beee kızım hırkanı paylaşıyorsun açıklama da kimlerden bahsediyorsun,ben bunu yazmadan sahiden böyle düşünen varsa ayıp ayıp:)))Şayet bu hırkanın benim için manevi değeri çok yüksek!Sıradan 1hırka olmadığı için ilk yayınımı bununla yapmak istedim:)Görüştüğümüz de bu hırka vardı üstümde ve çok beğendiğini özellikle pembe rengine bayıldığını söylemişti ve o günden sonra twitter da giyemem ben bunu abla demiştim O da ''mutlaka giymelisin sana çooook yakışıyor'' diye eklemişti...İşte o günden sonra 1kez ya giydim ya giymedim sadece sizlerle paylaşmak istedim:) Umarım beğenirsiniz:) Çok düşük 1fiyata edinmiştim bu hırkayı isteyen olursa özelden mağaza adını söyleyebilirim:)
Mutlu günler!:)


4 yorum:

  1. cok güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy bu hırka çok hoş:) demek bahsi gecen hırka buymus hiii.. Sana da çok yakışmıştır eminim!Cok sagol:)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim hem hırkam hem kendi adıma:))

    YanıtlaSil