7 Şubat 2013 Perşembe

''İlgilenen Yok Benimle Saçlarım Ondan Dağınık''

Cümleten selamlar diyerek hemencik anlatmaya koyuluyorum:)
Eskiden milyonlarca tokam vardı alıp takmadılarım,taktıklarım,1köşede unuttuklarım vesaire..Ancak hiç biri şu an kullandığım saç aksesuarlarım kadar mutlu edemedi beni:)Bu aksesuarların güzelliğine varınca diğerlerini olduğu gibi dağıttım çöpe attım parçayalıp yeni bir şekilde modifiye ettim:) Her neyse mevzuya gelmek gerekirse gerek twitterdan gerek facebooktan çoğu kişi bu kurdalelerin yapılışını sorup duruyordu bende elimden geldiğince anlatmaya çalışıyordum ama göz görmeyince olmaz diyerek bugün bunu da anlatayım dedim:))
Sevgili kızlar ilk önce bize lazım olan şeyler pek tabii ki 1 tutam saç:))) Ardından hani böyle anneler bebişlerinin saçını minik fiyonk yapmak için lastik kullanırlar ya hı işte bakın bunlardan;
Minik lastiklerimiz olmazsa olmazlarımız şayet bu lastikler hayat kurtarıyor yoksa kurdalemiz yarım kalıyor:)Bu lastikler ile saçımızın bir tutamını tepeden hafifçe bağlıyoruz,ardından kurdalemizi(ben 1metre kurdale kullanıyorum) tam ortadan lastiğin üzerinden bağlıyoruz ki lastik gözükmesin:) daha sonra ortadan saçımıza bağladığımız kurdalenin iki ucunu ve saçımızı alıp örüyoruz en sonunda da bu lastiklerimizi tuturuyoruz ve taaa taa taataaaam :))) Şahane oldunuz!:)
Ve sizler için 1kaç kare:)
Bakın bunlarda benim kurdalelerim:)Mor ve gri olanların anısı büyük :)
Bu da saçımda ki hali:) 


4 yorum:

  1. vayy..cok güzel durmüş saçında :))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş,pek de yakışmış sana:) sayende bende öğrendim kurdele ile örmeyi:)

    YanıtlaSil
  3. Aslıcığım çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  4. Hilalciğim teşekkürler güzelce anlatabildiysem ne mutlu:)

    YanıtlaSil