15 Şubat 2013 Cuma

Günün Bombası!:)

Selamlaaaar:)Bugün malum benim staj günüm olduğundan anaokulundaydim,bizim çocukların hepsi birbirinden tatlı ve birbirinden bilmiş!Evet evet bugün kesinlikle bir kez daha bunu anladım:))
Çocuklarla aram genel olarak şahanedir,çünkü çocukla çocuk hatta çocuktan daha çocuk olabiliyorum:)))))
Neyse gelelim asıl olaya yani günün bombasına!
Bugün uyku saatinde bizimkileri uyandırıyordum Umut'u uyandırmak biraz zor olduğundan azıcık mıncıklayıp gülüp öpüp uyandırayım dedim ki suratıma yastığı yedim,meğerse yan yatakta Mustafa uyanmış ve kıskanmış suratıma yastık fırlatıp belli etmeye çalıştı:)Bende hiç bir şey olmamış gibi yastığı ona fırlattım ve tekrar bir darbe aldım ''KISKANDIM YAAAA BEGÜM ÖĞRETMENİM GELİN SARILCAAAAAAAAAAM'' diye haykırmayla beni yanına çağırdı bende kuzu kuzu gittim tabii ki:))
Neyse sarıldı ve muradına erdi bizim ki ancak bu sefer de ''Ya begüm öğretmenim ben sizi çok seviyorum biliyo musunuuuuuuuuuuuz?'' dedi  bende ''Mustafaaaa bende seni çok seviyorum napalım yaaa:)'' dedim ve o da saniye düşünmeden ekledi! ''EVLENSEK Mİ BİZ BEGÜM ÖĞRETMENİİİİİM?!!!'' ve beeen şoklardayım!! Ardından gelen kahkaha patlamamı tahmin edin:)))
Dakikalar boyunca güldüm ve Mustafa da bana eşlik etti:)) Eşek şey nolcak:)))Ardından bizim ki ''Eheeeee nasıl güzel espri yaptım'' deyince ''yaaaa ben gerçek sanmıştım olmadı ki bu üzüldüm ben Mustafaaa'' dedim ve cevabı aldım '' SİZ İSTERSENİZ GERÇEK OLUR BEGÜM ÖĞRETMENİM!!!! '' :D 
Alın işte size günün bombası :D Evde ki herkese anlattım ailecek güldük bizim Mustafa'ya:))))))))
Bakın işte bu da müstakbel eşim:D 
-

2 yorum:

  1. Benim kuzenim de geçen sene anaokulundaydı, o da bir kıza evlenme teklif etmiş :D Kız öğretmene şikayet etmiş öğretmen de teyzemi aramıştı baya gülmüştük biz de :D

    YanıtlaSil
  2. yaaaa sahi miii:))) ayyyy bu cocuklar cok fena cok:)

    YanıtlaSil