11 Şubat 2013 Pazartesi

Gayri Resmi Çoraplarım:))

Ev botlarından bahsettik ee çorapları anmadan olur mu :))) Çorap deyip geçmeyin ya,tamam itiraf ediyorum çorap deyince kulağa pekte cicili bicili gelmeyebilir ama şu görselleri gördükten sonra bir kez daha düşünün derim ben!:)
Kesinlikle çoraplara takık bir vaziyetteyim hangi mağazaya gidersem gideyim muhakkak çorap bakıyorum ve koleksiyon yapsam bu kadar çok Hello Kitty'li çorabım olmaz inanın en az 40 çift şu çoraplardan dolu çekmecem:)
Ama bunlara yine şükretmek gerek en sevdiklerimi sona saklamayı tercih ettim ben:)Oyuncaklı çoraplar deyince akan sular durur yaaaa:)Manyak bir huy belki ama en çok sevdiklerim de onlar:)Kırmızı penguenli olan anaokulundan minik öğrencimin hediyesi:)Yürürken zil şıngır şıngır ediyor hafiften:)
Diğer çoraplara nazaran daha sıcak tutuyorlar şahsen spor ayakkabıyla bile kullanıyorum ama botlarımın içine sığdıramadım maalesef:)
Aa bu arada şunun renginin güzelliğine bakın ya hu en sevdiğim renkler bir arada!İşte bu da annemin bana hediyesi:)
Bence kesinlikle şahaneler!
Not:Eğer birine hediye alacaksanız kesinlikle hediye olarak böyle bir şey düşünebilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder