10 Şubat 2013 Pazar

Palyaço Style:)

Ve tekrardan selamlar:) Çocuk gelişimi bölümünde okuduğum için seneler boyu yapmadığımız şey girmediğimiz kılık kalmadı en son da palyaço olduk:)Maalesef herkesin palyaço olması zorunlu olduğundan bizzat kendimiz hazırlayacaktık kıyafetimizin tasarımını,dikimini her şeyini.Böyle zorunlu işlerden nefret ediyorum insanın yapası gelmiyor değil mi?:) Neyse benim sevgili babaannemin moda evi olduğundan atölyede tıkır tıkır dikildi benim kostüm ben sadece renklerini söyledim ve ertesi günü şaaaak giydim!:)
Sıradan bir palyaço olmak istememiştim zaten ve sonuç:)
Not:Bu halimi gören,dolabımda kostümüme rastlayan tüm tanıdıklar ''aaaaa bizim çocuğun doğum gününe giyin de geeeeeel eğlendirirsiiiin'' ayaklarına yattılar ama yoooooook:) Sadece kostümle olmuyor bu işler zerre güldüremiyorum palyaçoluk becerim sıfır :))))

2 yorum: