11 Şubat 2013 Pazartesi

Şeker Koleksiyonu Yapıyorum:)

Veee tekrardan mutlu günler:)Bilenler bilir şeker koleksiyonu yaptığımı,işte bugün sizlerle koleksiyonumu tanıştırıyorum:))Yandaki kareyi çok sevdiğim Roxo http://www.360samsun.com/roxo-cafe-restaurant/ adlı mekana gittiğimiz de çekmiştim :) Bu postta da bu kareyi kullanayım dedim çünkü herkes şeker deyince kıtır kıtır yemelik rengarenk şekerleri biriktirdiğimi sanabilir,ama hayır bildiğiniz çay şekerlerini biriktiriyorum:)Çünkü her gittiğim mekanda bunlardan oluyor:)Kimileri çayı için alıyor benim gibileri de hatıra için:)

Şimdilik üstü kapalı tanıtacağım  çünkü 117 farklı mekanın şekerini depolamışım,belki bir şey olur diye her bir mekandan iki şeker aldığımı sayarsak 117*2 den fiyuuuuuuuv:))) Şekerlerimi düzenleyip daha cici bir post güncellemesi yapayım ilerleyen zamanlarda:)
Mekan isimlerini tek tek yazmayı çok istedim ama onu da erteledim:)Baktıkça mutlu oluyorum bu şekerlere çünkü her biri farklı bir günün farklı bir karesini canlandırıyor gözümde:)
Çoğu şeker de Samsun cafe ve restaurantlardan otellerden:) Şüphesiz en sevdiğim mekanlardan Afilli Cafe&Restaurant! Samsun Atakum'a yolunu düşerse mutlaka gidin şahsen muhteşem bir yer:) http://www.afillirestaurant.com/afilli-ozel.php

Şimdilik bu kadar diyeyim,öptüm kapattım:)

2 yorum: