30 Mart 2013 Cumartesi

Karma karışık:)

Herkese hayırlı geceler şöyle bir baktım da uzun bir es vermişim:)))Ne çok olmuş yazmayalı,sanmayın ki hiç uğramıyorum buralara:)Uğruyorum fakat üzerimizden bir YGS geçtiği ve geçirdiği için halim kalmadı pek:)))))))))
Her neyse bugün uzun zamandır bilgisayarımda barındırdığım fakat paylaşmaya fırsat bulamadım şeyleri paylaşıyorum:)
İlk önce taaa ne zaman aldığım ama paketlerini bile yeni açtığım fırçalarımı tanıtmak istiyorum:) Çok değil 3 tane,ikisi avon biri essence:) Ama essence olanı görmeniz lazım fırça kılları moooor:)))
Ve işte taa taa tataam hayatımı kolaylaştıran üçlü sizlerle:)Kesinlikle tavsiye ediyorum,diğer ikisi avon ama küçümsemeyin kesinlikle rahat ettim ben,eyeliner fırçası da keza öyle kolayca sürebildim gözüme:)Tabii elden ele göre değişir ama kullanılmayacak bir ürün değil:)



Ben ki farı 10 parmağının 10unu da batırarak süren bir insanım ama artık bu fırçaları kullanıyorum:))Yani en azından bana profeyşınılmışım gibi hissettiriyor ehehe böyle fırça değiştiriyorum falan onu alıp onu bırakıyorum  hani olur ya mutfakta aşçılar bir kaşığı bir daha kullanmaz onu bırakıp onu alırlar aynen o hesap benimkisi de:))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder