16 Mart 2013 Cumartesi

Ciciler Ciciler:))

Vee yepyeni bir post ile buradayım:) Malum üniversite sınavına sayılı gün kalmışken tempo hızlandı bende uğrayamaz oldum,kaçtır paylaşacağım bu yazıyı postlamak bugüne nasipmiş:)
Taa solo Kolo'dan bu yana bu şahane tokalar benimle birlikteler,sağolsun Elif beni de düşünüp bu cicileri hediye etti,ona bir kez daha buradan teşekkür ediyorum sayesinde severek kullandığım her kullandığımda da muhteşem kalpleri hatırladığım tokalarım var:))
Aldığım günden beri bir kez kullanamadım maalesef,çünkü genelde saçlarımı dümdüz kullanıyorum ee bu tokalarda kıvırcık saç ister ahali:)
en kısa zamanda saçlarımı dalgalı yapıp bu tokaları takacağım,içlerinden şüphesiz favori rengim mor!
Bakar mısınız şunun güzelliğine ya mutluluk sebebi resmen:))))
Yalnız şu tokaların güzelliğini bozan bir nokta var ki o da pırasa style saçlara takılan bu tokalar tüm şahaneliğini yitiriveriyor bir anda..İlla tokayı takmak için upuzun dümdüz saçlara bu tokalar takılıyor ve bana abes bir o kadar da itici geliyor inanın..
Diyeceğim o ki yapmayın etmeyin kızlar:)
Bu tokaların markası fashion nation ama orijinallerini bulabilirseniz Claire's mağazalarından edinebilirsiniz,mutlu günler:)))

1 yorum:

  1. Ayy canım benim, ne demek! Ne maceraydı ama 3 gün gittim o mor'u sana alacağım diye heheh:)
    İyi ki de azmetmişim, almışım.
    Beğenmene çok sevindim inan çünkü onların bizim için farklı bir manevi değeri var;) kullandıkça hatırlarsın o melekle beni.
    Allah için çok seviyorum seni, güle güle kullan!

    YanıtlaSil