10 Mart 2013 Pazar

Evalar diyorum,ne şahane şeyler:))

Dün dershaneden eve geldiğimde şahane bir sürpriz ile karşılaştım! Taa taa taa taaam beklediğim kargo gelmiş,nasıl mutlu oldum anlatamam:)Samsun'dan gelen bu şahane şeyler bizzat kuzenimin ellerinden çıkma:)İlk başta fotoğraflarını göndermişti bana bunları yaptım sizin için diye ama ben eva olduklarına inanmamıştım,çünkü bende kullanıyorum anaokulunda evayı ama bu kadar cici şeyler çıkaramıyorum ortaya:)))Sonra kargo gelince anladım ki evet bunlar eva ama hepsi harika yaaa bakıp bakıp gülümsüyorum:))
Eva ne ya hu?diye soracak olursanız sünger gibi bir şey:) Mucizevi şeyler çıkıyor,kolay kesiliyor,kolayca şekil alıyor kullananlar bilirler:)
Bakın işte bunlarda canımıniçi kuzenimden payıma düşenleeer:)
Buzdolabı süslerimize bakın yaaa nasıl güzeller ehehe:)) Annemin adına ''Memma'' diyor teyzemler,kuzenlerim vs o yüzden anneme benzeyen bu sarışın aşçının adı da Memma:)) Yanda da sarışın anne ve siyah kafa yavrularının suratları var:))) Hepimizin isimleri yazıyor:)))
Bu da bizim odanın kapı süsüüüüüüüüüüüü:) Fotoğraf ile olmuyor ayrıntıları görmeniz gerek ben hepsine bayıldım ya Ayşecik'e ne kadar teşekkür etsem az :)) Not:kuzenimin adı Ayşecik:))
Kahverengi saçlı olan benim,diğeri Ece:) Not:Ece de kardeşim oluyor:))
Bu da bizim minik perimiz:)) Kapımızın diğer kolunda da aynısının sarışını var:) Biliyorum böyle bir kuzen herkese lazım,kendi güzel kalbi güzel marifeti güzel:))

Vee son olarak büyük boy kalemliğim:)) inanır mısınız bu da evadan! Görselde boyutu belli değil ama oldukça büyük:) Bu şahane kalemliğin içine koyacak kalemi her ne kadar pek bulamasam da baş köşede duruyor:))
Ve farkettiniz mi bilmiyorum ama kalemliğim bile bana benziyor:))))
Oracıklardan uğraşıp yüzümü güldüren Ayşecikciğime teşekkürlerimi iletiyorum:))Ve son olarak Ayşecik'e not:Düğünün dış mekan fotoğraf çekimi için uğraştığım 200 kalp kozunu kullanamayacağım artık,çünkü galiba ödeştik:)))))Canımsın,seviyorum seni:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder