30 Mart 2013 Cumartesi

Avon:)

Yok ya benim cildim hassas ben Avon falan kullanmam,kulanamam derken bir baktım ki fazla fazla almışım ben alacağımı daha ne olsun:))Mini açıklamalarla sizlerinde pek yabancı olmadığı ürünleri tanıtayım:)


İlk önce en son edindiğim ürün olan hem parlatıcı hem dolgunlaştırıcı etkiye sahip bu mini plumping sizlerle:))Bu miniğin 3 rengi var ben plumped pink i seçtim,gayet memnunum,yapış yapış hissi bırakmıyor çünkü parlatıcıları kullanmamanın yegane sebebi budur:)
İlk başta ben daha bir pembe tonu bekliyordum ama kesinlikle günlük kullanılabilir bir ton:)Hatta şahane bir dudak balmı ile birleştiğinde fevkalede:)
Görünüşü ojeyi anımsatıyor hatta öyle ki annem bile ''sen ne akla hizmet oje alıyorsun ki bu tırnaklara mı oje süreceksin?'' diye çıkıştı:)
Sonra bir baktım ki sürmüş ''ee yanıyor ama dudaklarım'' diyor:)Eh dedim dolgunlaştırıcı etkisi tam da buradan:))))Tuzlu çekirdeği mideye indiregandi yapınca şişer ya dudaklar işte onun rujunu yapmışlar
 eheh:)
Veee işte bunlarda kelebekli farlarım:))İtiraf etmeliyim ki kapağında ki kelebeğe vuruldum:)Aman aman bir ürün olmasa da kullanılabilir,içinden 4 adet krem kıvamında far çıkıyor,aplikatörü rahatça kullanılabilir ah bir de kapağında ki ayna:))Minicik dokunduğunuz anda kolayca yayabiliyorsunuz bereketli bir far anlayacağınız ama bana göre yapış yapış bırakıyor:)Görsel amaçlı makyaj çantam da bulunsun belki minik dokunuşlar için tercih ederim diyorsanız alın,şayet güzel bir inci rengi var:)Ama onun haricinde eyeliner sürmeme bile engel olan yapış yapış bir far olduğu su götürmez bir gerçek:)

Ve diğer bir ürün olan göz kalemlerim:)Avondan mor ve gri renkte iki tane göz kalemi edindim üçünden de memnunum:)Ya da şöyle söyleyeyim zaten aman aman bir performans beklemediğim için bu iki kalemde bana yeterli oluyor:)
Ve gelelim severek kullandığım diğer bir göz kalemime:)Bu benim biricik ayşemin hediyesi:)))Makyaj çantasından çıkardı verdi,o günden beri her kullandığımda onu anıyorum:)Sugar Plum güzel bir mor,tavsiye ediyorum sevgili mor severler:)))))))))

Amanın bu ürün sadece makyaj çantamda durmalık var..yoksa tamamen facia!En azından böyle bir hata olmamalıydı diyorum bildiğiniz bizim anaokulunda kullandığımız yüz boyaları gibi ya şok oldum görünce:)Öyle yumuşacık ki değdirdiğim an paaaat kırılıveriyor:) İlk görselde ki kadının dudağında olan renkten sipariş etmiştim ama sonuç hüsran...
Ve işte bu da colortrend kapatıcı:)Bu hassas cildime ne diye aldıysam bilmiyorum ama kullanmıyorum orası kesin:)Sadece minik dokunuşlar için değdirip bırakıyorum,çillerimi kapatmaya çalışsam şayet alerjiden ölürdüm bu ürünle:))))
Veeeeeeee işte severek kullandığım bir ruj:)Bu kadar tonlarının cırtlak durduğuna bakmayın şahane bir mor rengi oluyor,kadifemsi:)Kesinlikle alabilirsiniz yani en azından suratıma renk gelsin diyenler için olabilir,kullanılabilir:)
Şimdilik bu kadar diyorum ve mutlu günler diliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder